RE: [Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi -www.haliz.zhp.pl

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 23 Maj 2006, 08:46:56 CEST

Hehe, wiem, wiem. Po rzuceniu "mój pomysł na" na liście czuwaj panuje taka
atmosfera jak w autobusie gdy jeden z pasażerów zareaguje na osobę palącą w
autobusie. Każdy patrzy się w bok, wiąże buta, odbiera telefon, wysiada,
zamyśla się ;)))

A co do pomysłów. JA wolę zerknąć na cały plan pracy, bo "wyłowię" z niego
coś, czego nie znałem, coś fajnego, ciekawego. Zobacze różne podejścia...

Problemem są kiepscy drużynowi i czy będziemy im dawać plany, czy nie - nie
zmienimy tego. Potrzebne jest dobre kształcenie.

A jak gość nie skopiuje planu, to zwali zbiórkę bo będzie improwizował, albo
napisze plan ale cienki jak...

I tak dalej.