[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 24 Maj 2006, 16:14:41 CEST

Hej!

Widzę, że mój ostatni post Dominik zignorował :)

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>

> O ile można przyjąć, ze ta interpretacja daje prawo do zmiany twierdzenia
> Statutu. Ale do tego Statut nie dopuszcza. Zatem nie mogę interpretować
> interpretacji RN w sposób sprzeczny ze Statutem. A zatem - jest Bóg - i
> przyrzeczenie może złożyć tylko ten, co chce całym życiem słuzyc Bogu. I
> tyle.

Nie ma juz uchwały Rady Naczelnej z interpretacją. Ostatni Zjazd
zadecydował, że straci moc obowiązującą.
Za to znaczną część tamtej uchwały przekopiowano do Uchwały XXXIII Zjazdu
ZHP w sprawie Podstaw wychowawczych ZHP.

Zatem od kilku miesięcy interpretacja jest uchwalona przez ten sam organ co
Statut, czyli Zjazd. Czyli jest to wykładnia wiążąca.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Pierwszy, naprawde 100% kredyt internetowy!
Kredyt bez wysokich rat, bez wychodzenia z domu.
Wiecej szczegolow znajdziesz na http://link.interia.pl/f1941