[Czuwaj] archaiczny BP

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 24 Maj 2006, 22:52:43 CEST

::
::Dwa lata temu miałem przyjemność pobyć na kilku bazach skautowych w Anglii
::i Szkocji. Być może moje obserwacje nie są zbyt wnikliwe, dlatego też
::powiedź mi, proszę, gdzie jest ta różnica - tzn. poprawne wykorzystanie
::metody Bi-Bi?
::Z mojego punktu widzenia harcerstwo/skauting jest nader podobne w
działaniu
::niezależnie od tego, czy chodzi o Anglię, Polskę, Francję czy Turcję lub
::Libię. Jedyne co mnie zawsze zachwyca to większa samodzielność wędrowników
::na Zachodzie, ale to może jest jednak kwestia funduszy.
[R:]

Marcinie, ale skąd ten temat? Ja pisałem o idei BP, a nie jak jest
wykorzystywana we Francji, Polsce, Turcji czy Libii.

Pisałem, że nam daleko do idei BP, a nie, że daleko nam do Anglii czy
Turcji.

Seascout