[Czuwaj] archaiczny BP

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 25 Maj 2006, 08:31:42 CEST

::
::> Tak... są inne namioty, inne materiały, camping gas i wiele innych. Ale
myśl
::> skautowa, myśl o wychowaniu (nie o onanizmie) jest bardzo świeża. I w
Polsce
::> nieodkryta (niestety).
::
::Jaka mysl wychowawcza B-P jest w Polsce nieodkryta?
::
Masz rację, trochę nieprecyzyjny skrót myślowy. Chodziło mi o to, że nie
jest stosowana, a w niektórych kręgach wciąż nieodkryta. I mam na myśli nie
to co dziś rozumiemy za sedno harcerstwa, ale to co on o tym myślał (np.
mundur, musztra, system zastępowy, służba Bogu).

Seascout