[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 48

Piotr Kołodziejski mlodytm w poczta.onet.pl
Czw, 25 Maj 2006, 10:50:19 CEST

Chcą, by Tomek działał w środowisku, które nauczy go samodzielności,
zaradności. Które wpoi mu pozytywne wartości, nauczy odpowiedzialności.
Chcą go zapewne uchronić od wpływu otoczenia, które nie jest za ciekawe
a jako rozrywkę i sposób na wolny czas proponuje siedzenie w bramach i
picie.

ZHP daje taką możliwość. Wiem to z obserwacji otoczenia, a nawet z
własnego doświadczenia.

--
Piotr Kołodziejski