FW: [Czuwaj] Proba podsumowania dyskusji o ateizmie itd

Bogdan Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Czw, 25 Maj 2006, 19:49:29 CEST

Ja w ramach podsumowania.

Prolog rozmowy był 11.05.2006. O 22:38 Darek Mołojecki wysłał notkę
informacyjną o spotkaniu min. Giertycha z naczelnikami ZHP i ZHR. Godzinę
później wysłałem odpowiedź w której przypomniałem endetę hm. Jędrzeja
Giertycha i zacytowałem  charakterystykę ZHP z tamtego okresu.
Właściwa dyskusja rozpoczęła się od listu Kamila Mirowskiego 12.05.2006 o
13:38. Pisał o dyskryminacji ateistów przez KSI. Nie chciał rozpoczynać
dyskusji ale:
-Napisano 210 listów (razem z pierwszymi i tym)
-Powstały tematy: Ateizm, Giertych, Ateizm i służba Bogu (kilka listów z
dodatkiem do Kasi i Dominika), Czuwaj tom 19 nr. 30 (potem 32,35,40,47),
Harcerskie formy dotyczące Boga, Rozwój duchowy - Wyrwalski,
Odpowiedzialność ZHP za ateistę, Zabawne fragmenty, Ateizm, służba Bogu,
Próba podsumowania dyskusji o ateizmie, Margines mniejszości i Archaiczny
B-P. Obecnie jest propozycja żeby zmienić temat Paczka Czuwaj na System
stopni,  a wychowanie duchowe. Po mimo zmian nazw tematów stare także
funkcjonują.
- W dyskusji brało udział 30 osób. Najwięcej listów napisał Dominik Jan
Domin (59).
-średnio na ten temat dziennie było13,9(3) listów Ja w ramach podsumowania.

[...]
-Napisano 208 listów (razem z pierwszymi)
-Powstały tematy: "Ateizm", "Giertych, Ateizm i służba Bogu" (kilka listów z
dodatkiem "do Kasi i Dominika"), "Paczka Czuwaj tom 19 nr. 30" (potem
[...]
-średnio na ten temat dziennie było 13,9 listów