[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 50

Kamil Mirowski kamil.mirowski w w.tkb.pl
Pią, 26 Maj 2006, 15:27:36 CEST

---
Pozdrawiam
Kamil Mirowski
----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 26, 2006 3:16 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 50

A gdzie ja coś takiego napisałem? :) O przyrzeczeniu po 6 miesiącach pisał
Piotr i pisał to w oparciu o założenia statutowe a nie o własne zdanie na
ten temat. Chyba? Dyskusja nad świadomością 12 latka przyrzekającego 'całym
życiem pełnić służbę' to temat na oddzielną dyskusję. Chociaż Przyrzeczenie
mówi o 'szczerej chęci' a nie deklaracji 'na śmierć i życie'.

Kamil