[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pią, 26 Maj 2006, 18:30:28 CEST

Seascout napisał(a):

>::
>::I zadam pytanie instruktorom-ateistom: Przed jakim zlem, tak zawziecie
>::bronicie nastoletnie dzieci? Jakie zlo wg Was, moze wyrzadzic wiara w
>Boga?
>
>[R:] To pytanie stawiam sobie podczas całej tej dyskusji. Co takiego zrobił
>Bóg chrześcijan, że jest tak zajadle tępiony, usuwany z konstytucji,
>Przyrzeczenia. Że dał się ukrzyżować?
>
>Seascout

Ej, Rafał, no troszke tu przeginasz.
Wskaz maile, w ktorych Bog chrzescijan zostal zajadle potepiony... bo ja
takich nie zauwazylem.
IMHO w dyskusji nikt nie czepia sie Boga chrzescijan, wlasnie ze wzgledu
na szacunek do jego wyznawzcow.
Krytyce  i to nie zbyt zajadlej,  poddawani sa co najwyzej (chociaz
mialem wrazenie  ze dyksutujemy jednak z pogladami i nikt tu nikogo
jeszcze  - na szczescie - osobiscie nie potraktowal) Jego wyznawcy,
ktorzy uwazaja, ze dla nie wyznawcow nie ma miejsca w harcerstwie. I
tylko tyle...
Admiral