[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Pią, 26 Maj 2006, 18:44:56 CEST

Dnia piątek, 26 maja 2006 18:30, admiral napisał:

> Krytyce  i to nie zbyt zajadlej,  poddawani sa co najwyzej (chociaz
> mialem wrazenie  ze dyksutujemy jednak z pogladami i nikt tu nikogo
> jeszcze  - na szczescie - osobiscie nie potraktowal) Jego wyznawcy,
> ktorzy uwazaja, ze dla nie wyznawcow nie ma miejsca w harcerstwie. I
> tylko tyle...

No, ale prawdą jest, że proponuje się rozwiązanie polegające na zmianie treści
Przyrzecznia, tak aby słowa Bóg w nim nie było. To w rozumieniu niektórych
otworzy naszą organizację na niewierzących. W tym chyba ta dyskusja jest
podobna do sporów o preambułę konstytucji.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"