[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 50

Sob, 27 Maj 2006, 08:55:38 CEST

Dnia sobota, 27 maja 2006 02:47, Piotr Bentkowski napisał:

> Jezeli czyjs umysl i intuicja podpowiadaja mu, ze boga nie ma to jakim
> cudem moze chciez zadeklarowac ze calym zyciem bedzie go szukac. Takie
> zachowanie jest wlasnie nieracjonalne, a mlodzi ludzie czesto prubuja
> byc racjonalni az do bolu. To nie zadziala.

Tachiony to takie cząstki które:
poruszać się mogą wyłącznie szybciej od światła (bariera prędkości światła
jest dla nich również nieprzekraczalna, tyle że "w dół")
poruszają się w czasie wstecz (tzn. "przybywają z przyszłości")
ich masa jest wyrażona przez liczbę zespoloną

Co ci podpowiada intuicja na ich temat?

A są ludzie, którzy ich szukają. Ale są tacy, którzy mówią, że to bzdura. I ci
i ci są uczonymi, trudno ich nie posądzać o racjonalność.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"