[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 50

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Sob, 27 Maj 2006, 14:56:35 CEST

Najpierw padlo:

Na co ja odpowiedzilem:
podajac przyklad z wiara w UFO, kotry Dominik skrytykowal:

 > Tak, ze przykład z UFO - obiektem hipotetycznym, choc materialnym ,
 > jest całkowicie błędny. I tu tkwi problem ateisty - że uznaje tylko
 > FAKTY, że WIARA dla niego nie istnieje i nie dopuszcza do istnienia.

Nota bene, krytyka Dominika posyla w czorty zaraz za UFO rowniez
tachiony :) Ale "szósty wymiar", "swiaty rownolegle" czy "wedrowke
dusz", cokolwiek. Chodzi o rozumowanie, ze mam szukac czegos w co
wierze, ze nie istnieje. Jak wykrzesac z tego motywacje? Gdzie tu sens?

Wiem, ze tu sobie z Dominikiem troche teoretyzujemy, ale tak na prawde z
takich roznych lamancow intelektualnych jakie generuje obecny stan
rzeczy wynikaja praktyczne, nie zawsze zgodne z Metoda, rozwiazania w
druzynach.

  Pozdrawiam,
   Piter.

Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
>>> http://link.interia.pl/f1942