=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] dorobek stulecia; bylo; Podziel si=EA pla nem pracy (czy= li zr=F3b to sam)?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Sob, 27 Maj 2006, 19:24:36 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
(w odpowiedzi na moje slowa):

>Tutaj Cie popieram
>
>Ale Uwypuklasz szerszy aspekt sprawy - i nieco inny:
>
>- nie gołe plany pracy - tylko plany pracy z konspektami (przynajmniej w T.
>jest to odrózniane, moze dla twóców serwisu plan musia zawierać konspekt,
>nie wiem). Albo nawet same konspekty.

Jasne, chodzi mi nie tylko o gołe plany pracy, ale również pomysły na zbiórki, scenariusze gier, konspekty spotkań wszelkiego rodzaju i inne materiały, które ktoś kiedys opracował i gdzieś leżą. I w XXI wieku mógłbym to przejrzeć przy swoim biurku, gdyby komus chciało sie to zebrać i uzyskac zgody autorów na publikację.
Do pelnych 100 lat jeszcze trochę brakuje i może
1. Uda się coś zebrać
2. Przestanie spadać liczebność Związku (czego  przyczyny są dla wielu zapewne wielką niewiadomą:)
3. Pojawią się sie nagle lepsi drużynowi :)
Andrzej