=?iso-8859-2?Q?Re:_OT_System_warto=B6ci_[by=B3o:_Re:_[Czuwaj]_Re:_Paczka_Czuwaj, _Tom_?= 19,_Numer_40]

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 29 Maj 2006, 19:16:53 CEST

> Harcerzom też proponujesz te lektury? Czy może jednak masz dla nich
> jakieś
> prostsze umotywowanie?

Russela naprawdę polecam, razem zresztą z całą plejadą innych, ale faktem
jest, że obecnie pracuję raczej z instruktorami albo prawie-instruktorami
;-)

Wiesz, jakoś nigdy nie miałem problemu z tym, że nie potrafiłem umotywować
komuś dlaczego robi coś źle i jego zachowanie wymaga przemyślenia i zmiany.
Poważnie, jedyny wypadek kiedy spotkałem się ze ścianą miał miejsce kiedy
moim rozmówcą była osoba wierząca, która mówiła, że tak mówi jej Bóg.
Dla porządku dodam, że Ahmed był wyjątkowo sympatycznym Libańczykiem.
Pomimo tego cała sala drżała kiedy zabierał głos w dyskusji na temat islamu
i jego roli w Turcji.

pozdrawiam
Marcin Skocz