OT System wartości [było: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj , Tom 19,_Numer_40]

Wto, 30 Maj 2006, 12:04:56 CEST

Dnia poniedziałek, 29 maja 2006 19:16, Marcin Skocz napisał:

Ja tylko tak w kwestii formalnej, bo mnie irytuje jak ktoś się wykręca od
odpowiedzi.

> Wiesz, jakoś nigdy nie miałem problemu z tym, że nie potrafiłem umotywować
> komuś dlaczego robi coś źle i jego zachowanie wymaga przemyślenia i zmiany.

To nie jest odpowiedź na moje pytanie. To, że udało Ci się kogoś przekonać nie
oznacza, że miało to jakieś podstawy. Jest cała armia ludzi, którzy trudnią
się przekonywaniem innych, że ich życie wymaga zmiany (czasem w postaci
zakupu odkurzacza, a czasem w postaci przystąpienia do jakiegoś ruchu) i
często nie osobiste cechy tych ludzi decydują o tym, że są przekonujacy tylko
szkolenie, które zorganizowało dla nich przedsiębiorstwo, w którym pracują.
Cóż więc ma do rzeczy czy Ci się udało, pytanie brzmiało jak to zrobiłeś?

> Poważnie, jedyny wypadek kiedy spotkałem się ze ścianą miał miejsce kiedy
> moim rozmówcą była osoba wierząca, która mówiła, że tak mówi jej Bóg.
> Dla porządku dodam, że Ahmed był wyjątkowo sympatycznym Libańczykiem.
> Pomimo tego cała sala drżała kiedy zabierał głos w dyskusji na temat islamu
> i jego roli w Turcji.

Jak czytam te Twoje soczyste historyjki, to się zastanawiam czy poczekasz
kilkanaście lat żebym mógł wydać za Ciebie moją córkę. Jesteś taki oczytany i
bywały w świecie...ech...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"