[Czuwaj] System wartości

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Pon, 29 Maj 2006, 22:58:41 CEST

> Mysle, ze osoba, która rzeczywiście rózni sie od chrześcijanina tylko
> brakiem wiary w Boga (katolik by rzekł: brakiem łaski wiary) spokojnie
> może deklarować służenie mu oraz poszukiwanie. I bedzie to - w
> odróżnieniu od obecnych oficjalnych interpretacji ZHP - do przyjecia
> przez osoby wierzące, a zarazem nie będzie hipokryzją dla tego
> niewierzącego (tutaj nawiazuje do swoich pierwszych listow na ten temat
> i sprzeciwu Admirała).

No to takie troche skladanie powaznej deklaracji "na kredyt". Nie wiem
czy do lykniecia dla wszystkich, zwlaszcza, ze zaklada "poszukiwanie"
(co kolwiek ten termin mialby praktycznie znaczyc). Mi troszke to traci
jednak obecna, "gumowa" interpretacja Przyzeczenia.

   Piter.

Tysiace zdjec swietnych samochodow! >>> http://link.interia.pl/f1944