[Czuwaj] System wartości

Pon, 29 Maj 2006, 20:01:37 CEST

Dnia poniedziałek, 29 maja 2006 19:18, Aleksander Senk napisał:
> Marcinie!
> Dominiku!
>
> Nie popelnijcie błedu i nie spłycajcie źródeł systemu wartości osób
> niewierzących.

Ależ, nie nie miałem takiego zamiaru. W ogóle to ta gałąź tej dyskusji powinna
pozostać bez komentarza, ale irytowało mnie to, że ciągle jakoś brakło
odpowiedzi na podstawowe pytanie.

> System norm w nurcie moralności nie opartej o Boga moze byc wywodzony z
> imperatywu kategorycznego Kanta.
> Czyli - upraszczajac - z zasady, że nie będe postępował wobec innych
> tak, jak nie chciałbym, aby inni postępowali wobec mnie.

Mnie się zawsze wydawało, że to plagiat :) Myślę, że wszystko co napisałeś
jest o tyleż słuszne co nieznane. Codzienność jest bardziej prozaiczna. Ale
to w ogóle nie temta na tę grupę.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"