Re: [Czuwaj] Morlaność a Bóg

Wto, 30 Maj 2006, 11:34:08 CEST

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

 Bartek Szumski napisał(a):

> Brrrr... az mna zatrzęsło... to chyba z zimna....?
>
> Co to sa "nizsze normy"?

W moim przypadku 1,72 m. To mniej niz ktokolwiek w druzynie. Zaniżam poziom.

Z mojego doświadczenia sa to po prostu INNE normy. I zdecydowanie wole te
chrzescijańskie - niekoniecznie w wydaniu MW.

> Jaką etykę i jaką moralność masz na mysli?

Tu juz napisałeś. Uniwersalne normy... chrzescijańskie... i odrzucasz Boga,
jako Źródło?

> Tak, tak - w poprzednim okresie tez mowiono, ze wiara to sprawa osobista i
> nie nalezy jej uzewnetrzniac..

Tak, tak, tak...

Nie ma własciwie wychowywać do niczego - bo do wszystkiego jest rodzina. A i
szkoła ma jakieś zadania... Własciwie to po co nam wychowanie w harcerstwie?

DJD