[Czuwaj] Re: Moralność a Bóg

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Wto, 30 Maj 2006, 12:11:58 CEST

From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> W moim przypadku 1,72 m. To mniej niz ktokolwiek w druzynie. Zaniżam
> poziom.

chłopaki albo sobie ironizujemy albo dyskutujemy - jak sie komuś znudziło to
proponuję EOT.
Albo zdecydujmy się czy rozmawiamy o tym jak oddziaływać na nastolatka czy
rozmawiamy w kategoriach dyskusji instruktorskiej o służbie Bogu

> Z mojego doświadczenia sa to po prostu INNE normy. I zdecydowanie wole te
> chrzescijańskie - niekoniecznie w wydaniu MW.

ntb. MW - deklaruje się jako katolicka !

Inne ?? A skąd czerpiesz wiedzę o normach ateistów ??

> Tu juz napisałeś. Uniwersalne normy... chrzescijańskie... i odrzucasz
> Boga, jako Źródło?

Nie odrzucam - tylko nie widzę związku z dyskusją

> Tak, tak, tak...
>
> Nie ma własciwie wychowywać do niczego - bo do wszystkiego jest rodzina. A
> i szkoła ma jakieś zadania... Własciwie to po co nam wychowanie w
> harcerstwie?
> DJD

Napiszę wam choć to wiedzieć - ma wychowywać do tego czego nei ma w domu,
kościele czy w szkole
- do kontaktu z przyrodą
- do patriotyzmu
- do szacunku dla ..... itd.

lub inaczej
Służba - czynna, pozytywna postawa wobec świata i drugiego człowieka
Braterstwo - przyjacielska i serdeczna postawa wobec innych
Praca nad sobą - nieustanne kształtowanie i doskonalenie własnej osobowości

Polecam Prawo Harcerskie i interpretacje Mirowskiego raz jeszcze :)

Szumyk