[Czuwaj] Odpowiedź A.Senkowi

Śro, 31 Maj 2006, 14:18:37 CEST

Dnia środa, 31 maja 2006 12:51, Bartek Szumski napisał:

> Jako przykład podaję niemiły przykład katolików narodowców MW, a po drugiej
> stronie wszystkich ateistów jakich znam.

A ja widziałem w swoim mieście niedawno 5 tysięcy bandytów stadionowych,
którzy co by nie mówili w ankietach to są ateistami i zachowywali się bardzo
wulgarnie. Czy MW ma więcej niż 5 tys członków? Jeżeli nie, to znaczy, że nie
masz racji...ech...no wybaczcie, ale jaki argument taka riposta.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"