RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Śro, 1 Lis 2006, 08:21:43 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Grzegorz Jurek
Sent: Tuesday, October 31, 2006 4:01 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

> PC=====================
> No nie wiem...
> 2800 zł, "na rękę", za 1 etat
> to chyba jednak nie jest zbyt mało
>
> Ale to może moje krakowskie "skrzywienie"
> ;-)))
>
> Czesław

[goja73]
sprawdźcie ile zarabiają przedstawiciele samorządu w regionie,
(akurat gazety  lubią o tym pisać przed wyborami)
kwota 2800 na rękę raczej nie będzie zbyt wysoka,
w niektórych regionach może porównywalna

"ile zarabiają przedstawiciele samorzadu" ??
Raczej ile "dostają za zasiadanie".
Ja od PRACOWNIKA zajmującego sią ludźmi i środkami
oczekuję pracy a nie "zasiadania".
A płacę stosownie do wyników tej PRACY.

Czesław