[Czuwaj] Kandydat z ZHP

Czw, 2 Lis 2006, 09:36:10 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 01, 2006 11:22 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Kandydat z ZHP

A dlaczego? Jeśli hufiec ma z tego jakies korzysci, a kandydatura nie budzi
niczyich watpliwosci?

PC=================================
"jakieś korzyści" ? Tzn. jakiekolwiek ? I za jaką cenę ?
"niczyich" ? Jesteś tego pewien ?

Wiem, ze zaraz zacznie się dluga wymiana zdan, ale przeciez to prawo tego
hufca, a dokladniej komendy tego hufca do decydowania o tym, co znajdzie się
na jej stronie internetowej.

PC====================================
To nie jest JEJ (komendy) tylko hufca, podobnie jak
www.zhp.pl nie jest stroną GK lecz ZHP.
Ato chyba nie do końca to samo ?

Szczegolnei jeśli promouje SWOJEGO KOMENDANTA.
Nie widze tam powiazania z konkretna partia polityczna, ale nawet gdyby tak
było to i tak nie widzialbym w tym koniecznosci potepienia tej decyzji.

PC=======================================
Rozumiem że zakładasz iż rodzice wszystkich harcerzy i zuchów
są zwolennikami tej samej "opcji samorządowej" (czytaj politycznej) ?

Piszemy o tym, ze powinnismy popierac naszych ludzi, którzy kandyduja do
samorzadow, ale kazemy im radzic sobie samym.

PC====================================
Mylisz różne sprawy. Sam osobiscie wspierałem instruktorów harcerskich,
w kampaniach wyborczych do samorzadów lub parlamentu
ale robiłem to jako ja, nie jako komenda hufca, czy nawet jako szczep.
Moze dla Ciebie to nie jest różnica ale dla mnie jest.

> Tak masz rację to jest komendant tego hufca.
> Pozwoliłem sobie zająć sie tą sprawą.
>
> phm. Łukasz Pierzchalski
> ZI GK ZHP

No mam tylko nadzieje, ze GK nie będzie naciskala na hufiec, aby wycofal się
z tego posuniecia. To by oznaczalo, ze kilka miesiecy temu GK wyrzucila
wszystkie hufce ze swojego serwera, a teraz chce decydowac co hufiec może
umieszczac na swoich stronach, a czego nie może.

Ja pamietam jak rok temu na stronach ZHP pojawila się informacja od jednego
z kandydatow na prezydenta RP, a zaraz potem nastepnych.

Wiec druhowie - wiecej rozwagi w swoich dzialaniach, żeby nie okazalo się,
ze sa jakies naciski GK na hufiec, bez konkretnych powodow. Dla mnie takim
powodem jest zlamanie prawa, a nie czyjes "widzimisie".

PC====================================
Nie wiem co zrobi GK ZHP
ale zwróć uwagę że sposób prezentowania na stronie hufca
jest praktycznie sposobem prezentowania reklamy wyborczej
PŁATNEJ
Choć tu rozumiem że jest to reklama bezpłatna ?
Czy tylko dlatego że tego kandydata komenda hufca zna
a innych nie ?
A moze inni są o wiele lepsi ?

Ponadto oficjalna strona hufca ZHP nie jest stroną "prywatną"
Ona nadal pozostaje jedną z wielu "podstron" CAŁEGO ZHP.
Czy to oznacza że ZHP jako całość podziela poglady samorzadowe
(polityczne) tego kandydata ?

Czesław