[Czuwaj] Kandydat z ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Lis 2006, 10:09:43 CET

Tak to rozumiem. Może to kontrowersyjne podejscie, ale uwazam, ze
kandydowanie do wladz samorzadowych nie jest dzialalnosci POLITYCZNA.
Pytanie drugie: Czy kandydowanie w wyborach samorzadowych komendanta hufca
jest dzialalnoscia polityczna już samo w sobie? Czy poinformowanie o tym na
stronie hufca jest wykorzystaniem struktury lub symboli ZHP do prowadzenia
dzialalnosci politycznej?
Pytanie trzecie: Czy hufiec (komenda?) ma prawo poprzec komendanta w
wyborach samorzadowych?

Dlaczego nie odniosles się do mojej wypowiedzi na temat umieszczania na
stronie glownej ZHP materialow od kandydatow na prezydenta? Uwazasz, ze GK
może, a hufiec już nie?

Pozdrawiam

Tomek