[Czuwaj] Wybory samorzadowe i kandydaci harcerscy

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Lis 2006, 14:23:16 CET

Naprawde tak myslisz?
Dla mnie takie stwierdzenie graniczy z ... Nie wiem z czym. Nie potrafie
nazwac jak bardzo się z tym nie zgadzam.

> mnie sie z nadzieja nie chcialo wierzyc... w pozytywnym tego
> slowa znaczeniu. Teraz jestem niepozytywnie zaskoczony.

Zaskoczony to będziesz gdy to zrobie... :-)
Na razie jeszcze nie zrobilem, bo nikt się z taka propozycja oficjalnie nie
zwrocil.
I na pewno najpierw poprosze o zdanie komende.

> i to jest nawet gorzej - bo nie patrzy sie na to co dany
> kandydat soba reprezentuje tylko na to ze jest harcerzem. A
> to IMHO ciut za malo zeby kogos popierac w wyborach
> samorzadowych bo dobry harcerz nie musi byc dobrym radnym -
> to wcale nie jest takie oczywiste

Ale to wlasnie wtesy mamy mozliwosc zdecydowania, czy to jest osoba godna
poparcia.
Jeśli tego nie robimy, to ktos sobie pisze na plakatach czy w internecie, ze
jest czlonkiem ZHP, a już dawno nie jest.

> zdecydowanie nie! Ale to juz wiadomo bo przeciez Waldek juz
> raz wyslal do instruktorow listy kiedy kandydowal i odzew byl
> zdecydowanie negatywny wiec srodowisko stoleczne to juz raz
> potepilo. Mysle, ze teraz byloby jeszcze gorzej

To dlaczego list kandydata na prezydenta, np. Andrzeja Leppera można, a
Kowalczyka już nie?
Czy w gre jednak nie wchodza Twoje osobiste opinie?

> czyzby? Jak narazie jedyny glos "za" to jest Twoj glos, a
> reszta czlonkow listy jest zdecydowanie "przeciw"
>
> pozdrawiam
> Rafal

Rafale. Na tej liscie jest kilkaset osob.
Wypowiedzialo się kilka.
Jak możesz z tych wypowiedzi robic "wiekszosc".

Moja odpowiedz miala oczywiście sprowokowac inne, ale niestety ich brak.
Może to swiadczy o braku stanowiska, ale na pewno nie o sprzeciwie.

Pozdrawiam
Tomek