[Czuwaj] Autorytety?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Lis 2006, 22:35:33 CET

Ja nie wiem, czy na Twój mail w ogole powinno się odpowiadac. Jest tak
prosty i  oczywisty...
Jednak jedna rzecz mnie poruszyla. Zacytowalm to powyzej.
Dlaczego chcesz czekac na "druhow harcmistrzow"?
Może nasz Zwiazek potrzebuje mlodych ludzi prowadzacych reszte za soba. Być
może my - "druhowie harcmistrzowie" - już nie potrafimy porwac mlodych?

Lepper nie miał dobrego wyksztalcenia i był przestepca, a pociagnal za soba
tyle ludzi, ze zostal wicepremierem i wielu wrozy mu pozostanie prezydentem.
Przykład idiotyczny, ale może u nas tez potrzebny jest taki Lepper...

Pozdrawiam

Tomek