[Czuwaj] Re: Naprawa ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 3 Lis 2006, 09:47:52 CET

Co fakt to fakt, w jednej chwili rozmawiamy o poważnej i wielkiej dla nas
Sprawie, a chwile później o wyborach (żeby nie było, też jestem aktywny,
jestem pełnomocnikiem KWW w którym mam 9 kandydatów do RM i Kandydata na
Burmistrza), ale tu i teraz odnowa w ZHP jest dla mnie ważniejsza, ta
organizacja ma prawie 100 lat, zrobiła wiele dla Polski i czuję się wciąż
za nią odpowiedzialny, więc wróćmy może do tematu i zacznijmy ustalać tok
postępowania. Plan który pozwoli zmienic oblicze naszej organizacji na
takie które pasowac bedzie do Ruchu.

ps. Dalej czekam na poważne argumenty przemawiające za istnieniem choragwi.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski