[Czuwaj] Re: Naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 3 Lis 2006, 09:57:07 CET

Pomimo, ze jestem zwolennikiem likwidacji choragwi, w takim ksztalcie, w
jakim funkcjonowaly do tej pory, to jako czlonek komendy choragwi:
- uwazam, ze należy pozwolic choragwiom sprawdzic się w nowej sytuacji -
osobowosci prawnej. Wiele choragwi widzi w tym szanse na rozwoj, co powinno
przelozyc się na sytuacje w hufcach (patologie pomijam - niech tym zajmuje
się prokurator),
- uwazam, ze powinnismy porozmawiac tez o sensie istnienia GK (troche
prowokacyjnie), ale mi się ksztalt GK po prostu nie podoba.

Wiec rozwiajac wypowiedz Janusza: Czekam na powazne argumenty przemawiajace
za istnieniem GK.
Może hufce powinny stworzyc wlasne stowarzyszenia zreszajace się w jednej
"federacji"?

Tylko czy jutro nie zaczniemy zastanawiac się po co nam hufce?
Może to druzyny powinny tworzyc te stworzyszenia?

Pozdrawiam
Tomek