[Czuwaj] Autorytety?

Pią, 3 Lis 2006, 14:43:35 CET

Dnia piątek 03 listopada 2006 10:26, admiral napisał:

>To naprawde latwo, nie myslec, tylko robic - tak robia wladze i centralne,
>i samorzadowe od warszawy po Ustrzyki (z calym szacunkiem). Brakuje madrej
>dyskusji, takiej w ktorej jeden moze przekonac drugiego nawet jesli jest z
>przeciwnej opcji.  Ale taka dyskusja potrzebuje wzajemnego szacunku i
>czasu. Czasu nawet bardziej. I trzeba to cwiczyc, i uczyc sie ciagle. W
>koncu (przynajmniej niektorzy z nas) sie stale rozwijamy. Sztuka polega na
>tym by mozolnie (ale skutecznie) na drodze dyskusji, kompromisow cos
>sensownego wypracowac..

> [...]
by nie rezygnowac z tego, co jest wazne. To my  - harcerze mamy szanse
najpierw naprawde sie nauczyc dzialac spolecznie.

Ech, admirał, to pięknie napisałeś. Ja to jestem nerowowy i nie zawsze mi się
udaje, ale generalnie to myślę tak samo jak tu napisałeś.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)