[Czuwaj] Masz babo placek

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 8 Lis 2006, 08:28:26 CET

Michał Sztompke napisał(a):
> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3723288.html
>
> Ja jestem jak nadalej od popierania naszego wybitnego ministra i
> wicepremiera, ALE ten fragment jest warty uwagi:
>
> "Kolejnym elementem projektu jest zwiększenie roli stowarzyszeń i
> innych organizacji, zwłaszcza harcerskich, w życiu szkoły. "Chodzi o
> to, aby przez wychowanie rówieśnicze zapobiegać przemocy, patologiom
> oraz wychowywać" - podkreślił wicepremier."
>
> Myślę, że to może być jakaś szansa dla ZHP. Co listowicze o tym sądzą?
Jeżeli to będą działania konkretne - możemy zyskać. Jeśli to będzie
kolejna gadka w ustach Giertycha i wpisze się to w całą politykę
"ulepszania" szkoły, to stracimy totalnie w oczach naszych potencjalnych
członków co pewnie odbije się na członkostwie :/