[Czuwaj] Re: Masz babo placek

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 8 Lis 2006, 10:43:58 CET

Piotr Giczela napisał(a):
> Tak jak Goorek chyba napisał, takie działanie Giertycha,
> w oczach dyrektorów szkół czy grona pedagogicznego może nas dołączyć do
> świata polityki i wiecej na tym stracimy niż zyskamy.
> No niech ktoś powie czy naprawdę po rozporządzeniu ministerialnym, że
> harcerstwo w szkole "ma być lubiane" będzie lubiane, jeśli do tej pory
> wszyscy od dyrektora po woźnego i panią sprzątaczkę warczeli na nas jak psy
> ogrodnika?

To nie do końca tak. Zgadzam się częściowo z tym co napisali moi
przedmówcy jeśli chodzi o nauczycieli. Ale jeśli chodzi o konkretne
postanowienia. W oczach uczniów - co zrobi "góra" będzie złe. Tym
bardziej jeśli będzie to Giertych, który teraz jest ich obiektem
nienawiści numer jeden.

Bardziej ambiwalentne podejście mam do mówienia o tym publicznie. Z
jednej strony świat wreszcie usłyszy o harcerstwie (przepraszam, ale
obecnie chyba prawie o nim nie słychać, chyba że w sytuacji kiedy
Komorowski mówi do Janka Dziedziczaka "harcerz nie kłamie, czemu pan
kłamie?").

Z drugiej możemy zacząć być kojarzeni z Giertychem i moherowym
patriotyzmem...