[Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 8 Lis 2006, 11:05:43 CET

Marcin Bednarski napisał(a):

> Przepraszam, rzeczywiście nie zmieniłem tematu wątku - powinno być: O co walka
> [było: Wybory c.d]. Mea Culpa....

Tomek, ja ciebie czasami nie rozumiem. Komendant hufca - niezłego, choć
podwarszawskie hufce zazwyczaj poziomem nie grzeszą. Inteligentny
człowiek - młody (przecież nie stary beton). Wypowiadasz się często na
czuwaju - często się z tobą zgadzam.

I kryjesz, albo częściowo kryjesz to co kryje się za jedną z gorszych
chorągwi które znam. Kurcze - mamy tak niesamowite warunki i nic się nie
dzieje. Pisałem to już na tej liście. Jestem w tej chorągwi od tylu lat
i pamiętam jakieś pojedyńćze działania tylko... Co z kształceniem, co z
programem?

Patrzę na inne chorągwie - ot choćby wielkopolska. Widzę kursy, widzę
kształcenie, widzę świetny program. U nas posucha. Żeby chociaż z kasą
było tak super - wielkopolska z tym też radzi chyba sobie lepiej. A z
czym my sobie radzimy lepiej? Powiedz Tomek. Z czym?

I jedno - za statek odpowiada kapitan. Szczególnie jak jest nim przez
tyle już lat...