RE: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 8 Lis 2006, 11:40:08 CET

:-) Taka wyzszosc warszawskich nad podwarszawskimi... ?
Podwarszawskie hufce maja ta zalete, ze sa dalej od polityki.
Dlatego możemy spokojnie dzialac.
Pomimo tego, ze nie dostajemy TAKIEJ KASY (sluze liczbami).

> I kryjesz, albo częściowo kryjesz to co kryje się za jedną z
> gorszych chorągwi które znam. Kurcze - mamy tak niesamowite
> warunki i nic się nie dzieje. Pisałem to już na tej liście.

Goorek, ale ja chcac nie chcac JESTEM Z TEJ CHORAGWI.
Także krytykuje brak dzialan w temacie ksztalcenia i programu.
Ale to przeciez nie powod, dla którego mialbym wypiac się i nic nie robic.
Staram się robic jak najlepiej to co umiem i za co osobiscie odpowiadam.
Nie dla Kowalczyka, tylko dla siebie i innych.

Jak będę komendantem, to JA będę dobieral ludzi. Teraz dobiera ich ten,
który zostal wybrany komendantem.

> I jedno - za statek odpowiada kapitan. Szczególnie jak jest
> nim przez tyle już lat...
>
> g00rek

No pewnie, ze tak.
Ktos go wybral na Zjezdzie. Ktos liczy na zmiany.
Pojawiaja się nowi ludzie, którzy chca cos robic.

Brakuje tylko tych doswiadczonych, którzy mowia - MY Z KOWALCZYKIEM ROBIC
NIE BĘDZIEMY.
Już kiedys o tym pisalem, wiec nie będę się znow rozwijal.

Nie rozumiem jednak czego oczekujesz ode mnie? Mam przestac dzialac w
choragwi, bo kieruje nia ZNIENAWIODZONY PRZEZ LUD KOWALCZYK ?
Niech ten LUD przestanie tak wybierac, skoro to takie zlo...

Pozdrawiam

Tomek