[Czuwaj]Chorągiew , było: Wybory c.d.

Śro, 8 Lis 2006, 11:47:37 CET

Dnia środa 08 listopada 2006 11:40, TOGRO.pl napisał:

> Brakuje tylko tych doswiadczonych, którzy mowia - MY Z KOWALCZYKIEM ROBIC
> NIE BĘDZIEMY. Już kiedys o tym pisalem, wiec nie będę się znow rozwijal.

Ja się im nie dziwię. Jest takie przysłowie ludowe: "Kto z kim przestaje,
takim się staje".

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)