RE: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 8 Lis 2006, 13:44:21 CET

Nie ja. Nie chcę się wypowiadać, za pozostałych delegatów z mojego hufca, ale jestem więcej niż pewien, iż oni nie.

Dysproporcja głosów pomiędzy hufcami podmiejskimi i miejskimi (nie licząc tradycyjnych bastionów druha Kowalczyka: Pragi Południe i Centrum) raczej nie sprzyjają jakimkolwiek zmianom. :/.

Przynajmniej strategię mamy wspaniałą. Naprawdę jestem z niej dumny. Mimo iż dwie druhny w przerwie Zjazdowej nakrzyczały na mnie jak śmieliśmy (sic!) tyle zmian wprowadzać. Przecież ludzie mają lepsze rzeczy do roboty niż siedzenie na zjeździe. :D
Mam zresztą wrażenie, iż wszelkie propozycje i poprawki przeszły na zasadzie: "im szybciej skończymy tym szybciej pójdziemy do domu".

Cóż z tego iż jest fajna, jak z tą strategią jest jak zapisem o prawach człowieka i wolności w konstytucji PRL. Co z tego, że jest, jeśli nikt nie realizuje.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ