Re: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Paweł "YETI" Lach yeti2ky w poczta.fm
Śro, 8 Lis 2006, 15:30:47 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 08, 2006 1:44 PM
Subject: RE: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

>Dysproporcja głosów pomiędzy hufcami podmiejskimi i miejskimi (nie
>licząc tradycyjnych bastionów druha Kowalczyka: Pragi Południe i
>Centrum) raczej nie >sprzyjają jakimkolwiek zmianom. :/.

S00hy ale dlaczego sądzisz że jest to kwestia dysproporcji między
hufcami miejskim i podmiejskimi naszej chorągwi ? Ja sam usłyszałem
przed ostatnim zjazdem że mój hufiec (zdecydowanie nie miejski) był
przeciw Komendantowi i to zdanie usłyszeliśmy z chorągwi. Ja sam
przyznam, że głosowałem za druhem Kowalczykiem, lecz nie z powodów że
jestem z hufca podmiejskiego który go popiera, lecz dlatego że to już
drugi zjazd w którym biorę udział i mimo wielu negatywnych opinii od
wielu instruktorów nie doczekałem się na kontrkandydata na funkcją
Komendanta Chorągwi, lecz gdyby się pojawił to z chęcią bym go poprał
jeśli to by mogło naszą chorągiew zmienić. Więc może problem jest tu że
mamy wiele osób które (konstruktywnie i nie) krytykują, ale nikogo kto
podjął by się kandydowania. I może gdyby ktoś taki się znalazł to
delegaci wybrali by właśnie go. Bo inaczej nie widzę szansy na zmiany...

--
>s00hy
>Hufiec Warszawa Praga Północ

Paweł "Yeti" Lach