[Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 8 Lis 2006, 15:43:43 CET

Paweł YETI Lach napisał(a):
> Więc może problem jest tu że mamy wiele osób które (konstruktywnie i
> nie) krytykują, ale nikogo kto podjął by się kandydowania. I może
> gdyby ktoś taki się znalazł to delegaci wybrali by właśnie go. Bo
> inaczej nie widzę szansy na zmiany...
>
> Paweł "Yeti" Lach
> Hufiec Piaseczno
Całkowicie zgadzam się z Pawłem. Na tyle na ile mogłem poznać problemy a
właściwie sytuację z Konopnickiej przez kilka lat moich warszawskich
doświadczeń to stanowczo największym problemem Stołecznej jawi sie to,
że nie ma chętnego żeby zostać komendantem. Więc narzekanie nie ma sensu
jeśli nikt nie jest w stanie - od 8 lat - podjąć się bycia komendatem
czy komendantką.
Swoją drogą myślę, że Stołecznej zmiana komendanta nie powinna zaszkodzić :)

Kowlak