[**SPAM**] RE: [Czuwaj] Wybory c.d.

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 8 Lis 2006, 14:47:36 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Wednesday, November 08, 2006 12:04 AM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: [**SPAM**] RE: [Czuwaj] Wybory c.d.

To kolejny dowod na to, ze zdania na ten temat w ZHP sa mocno podzielone.

===
Maciek:
Zdania mogą być podzielone, ale nie ulega wątpliwości, że takie działanie
jest niezgodnym ze statutem wykorzystywaniem struktur do prowadzenia
kampanii wyborczej, na co zwróciłem od razu uwagę komendzie hufca.
Z resztą nie chodzi tylko o maila, ale także o ulotkę, na której wołami
napisane "stoi" "Komendant Chorągwi Stołecznej ZHP", wygląda to wręcz na
hasło.
I dla mnie  czynienie ze swojej funkcji we władzach ZHP hasła wyborczego
jest niesmaczne po prostu. Niezależnie, czy robi to Komendant hufca,
chorągwi, czy Naczelnik. A tym bardziej czy to Kowalski, czy Malinowski. W
ocenie tego czynu nie ma znaczenia nazwisko "sprawcy".

====
Tomek Grodzki:

PS.
Twoja niechec do komendanta choragwi jest powszechnie znana, wiec Twoja
wypowiedz traktuje jako element walki. Tylko z czym (kim) i o co - nie wiem.

Nie wciagaj jednak do tej walki mnie, bo troche mnie taki sposób obraza.

===
Tych insynuacji komentował nie będę, bowiem tłumaczyć, iż nie jestem
wielbłądem nie zamierzam.

Pozdrawiam,
Maciek