RE: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 8 Lis 2006, 15:41:50 CET

Więc może problem jest tu że
>mamy wiele osób które (konstruktywnie i nie) krytykują, ale nikogo kto
>podjął by się kandydowania. I może gdyby ktoś taki się znalazł to
>delegaci wybrali by właśnie go. Bo inaczej nie widzę szansy na zmiany...

Pawle -  kandydat taki by się pojawił. Niestety kandydowanie, bez kompetentnej komendy - zespołu fachowców, którzy wspieraliby Go w swoje pracy  - przyznasz iż jest bez sensu.
Niestety nagle okazało się, iż Zjazd, który miał się odbyć na jesieni, odbędzie się za miesiąc.
Spróbuj zgromadzić w tym czasie zespół fachowców. Przeprowadzić kampanię wyborczą - zapoznać osobę i jej program z delegatami.

(tu pewnie odezwie się Rafał B. iż się da - i on jest tego przykładem. Niemniej nie mieści się to dla mnie w standardach profesjonalnego działania)

Choć było blisko.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ