[Czuwaj] Naprawa ZHP - choragwie

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Śro, 8 Lis 2006, 16:46:57 CET

Witam wszystkich przeciwnikow (i zwolennikow) istnienia choragwi. :)
Mam prosbe. Gdyby komus chcialo sie napisac na prywatnego maila
jeluk w wodn.lublin.pl sytuacje z zycia wziete, a dotyczace konkretnych
przykladow biurokratycznego dzialania choragwi, utrudniania pracy hufcom czy
jakichs nielogicznych dzialan, to bylbym bardzo wdzieczny. Ja mam mnostwo
takich przykladow z wlasnego podworka, ale jak mi wytknal Tomek G., nie chce
oceniac negatywnie calej struktury zwiazkowej, na podstawie "jednego"
patologicznego tworu organizacyjnego. Dlatego chcialbym zebrac troche
informacji  z  innych srodowisk. Troche takich przykladow juz mam, ale nigdy
za wiele.
Przydalyby sie tez informacje ze zjazdow choragwi, ktore wzbudzily w nas, co
najmniej zdziwienie. Czy np. zjawisko karteczek podtykanych delegatom z
"prawidlowym"  i jedynie slusznym wygladem kart do glosowania (czyli po
prostu przy jakim nazwisku postawic  krzyzyk) jest powszechne w naszym
Zwiazku, czy to tylko lokalny folklor?
Z gory dziekuje tym, ktorzy poswieca troszke czasu i przesla informacje.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin