[Czuwaj] o zastępach

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 15 Lis 2006, 10:19:14 CET

Kamil Wais napisał(a):
> Podoba mi się pomysł rozmowy o strukturze kiedy zaczynamy od
> najbardziej fundametnalnych priorytetów, potem przechodzimy
> do konretnych modeli i rozwiązań, a na końcu do spójnych projektów
> zmian (np. statutuowych).

Mnie drażni to, że większość spraw jest wogóle nieuregulowana i godzimy
się nawet na takie twory jak drużyny wędrowniczo-zuchowe (a wiem, że
takie istnieją...)

Zacznijmy więc od zastępu. Jaka powinna być jego rola i co dzisiaj nam
przeszkadza w dosłownym realizowaniu metody Philipsa. Co z pełnoletnimi
opiekunami?