[Czuwaj] o strukturze ze wschodu

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Śro, 15 Lis 2006, 10:09:26 CET

Wiadomość od: Gacki
E-mail: gacki w poczta.onet.pl
Data: wtorek 14 listopada 2006 (21:40:30)
Temat: Re: [Czuwaj] o strukturze ze wschodu

G> Moje priorytety istnienia odpowiedniej struktury:
G> - Umocnienie roli drużyny czy szczepu jako elementu struktury.
G> - Koordynacja działań drużyn i szczepów.
G> - Łatwiejszy dostęp do środków finansowych.
G> - Szkolenie liderów.

G> Jurek Mil

Podoba mi się pomysł rozmowy o strukturze kiedy zaczynamy od
najbardziej fundametnalnych priorytetów, potem przechodzimy
do konretnych modeli i rozwiązań, a na końcu do spójnych projektów
zmian (np. statutuowych).

Proponuję w takich dyskusjach starać się możliwie dokładnie definiować
słowa które mogą z sobą nieść rózne znaczenia dla różnych osób.
Przykładowo "koordynacja" dla kogoś może oznaczać zapewnienie dobrego
poinformowania o wzajemnych działaniach drużyn i szczepów, dla kogoś
ingego może oznaczać duża ingerencję w program tych środowisk, tak aby
np. nie było kolizji w terminach (nie wartościuje teraz tych
interpretacji).

wg Słow.Języka Polskiego
koordynacja=
1. Ťorganizowanie działań wykonywanych wspólnie przez wiele osóbť
2. Ťharmonijny przebieg lub funkcjonowanie czegośť

wydaje mi się że, dla nas istnie potrzeba bliższego sprecyzowania czym
jest/ma być koordynacja.

Czy możesz Jurku opisać bliżej priorytety tak jak je widzisz?

Pozdrawiam
Kamil Wais