[Czuwaj] o strukturze ze wschodu

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Śro, 15 Lis 2006, 14:50:51 CET

=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_G=F3recki?=@.MISSING-HOST-NAME. napisał:
>Zacznijmy więc od zastępu. Jaka powinna być jego rola i co dzisiaj nam
>przeszkadza w dosłownym realizowaniu metody Philipsa. Co z pełnoletnimi
>opiekunami?

>g00rek

Ale Michał - nikt przecież nie zabrania powołania opiekuna dla zastępu.
Na szczęście też nie nakazuje, bo potrzebowałbym 7 opiekunów.
Tymczasem mam kłopot skąd wziąć jeszcze 2 (2 już mam) na trzy
tygodnie letniego obozu.
Tymczasem zastępy pracują bez opiekuna (przynajmniej u mnie -
większość spotkań to spotkania zastępów, gimnazjalista jest
zastępowym, pełnoletniego opiekuna - brak)
Andrzej