[Czuwaj] o strukturze ze wschodu a raczej o zastepach

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 16 Lis 2006, 12:13:43 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

>Załóżmy iż masz 24 osobową drużynę. Po kilku latach działalności do gimnazjum przechodzi 4-5 osób. Nawet przy założeniu, iż wszyscy nadają się na zastępowych i mają chęć nadal działać, to co z tą 4-5tką która za rok przechodzi do gimnazjum?
>
>Nie lepiej założyć dla nich drużynę starszoharcerską?
>I pion wyżej to samo zrobić dla osób w wieku wędrowniczym?
>
>I wtedy w miłym ciepłym szczepie realizować ciąg wychowawczy?
>
>--
>s00hy
>Hufiec Warszawa Praga Północ

Nie jestem pewien, czy dobrze ciebie zrozumiałem, ale spróbuję odpowiedzieć.
W gimnazjum mam aktualnie 7 osób i tworzą one zastęp zastępowych.
gdy będzie ich powiedzmy 14, te dwa zastępy mogą utworzyć drużynę zastępowych.
W liceum mam na razie 2 osoby (dwie drużynowe), wyobrazam sobie, że w przyszłości
może być to zastęp wędrowniczy składający się z drużynowych i przybocznych.
Jeszcze raz się zastrzegam, że nie zamierzam komukolwiek narzucać
takiego rozwiązania,
pwd Andrzej Rolewicz
opiekun
1CzDH-ek