[Czuwaj] Re: myślenie kategoriami drużyny

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pią, 17 Lis 2006, 09:57:09 CET

No i doigrałem się. Czesiek napisał:

> Jesli napiszę:
> - także drużynowy
> - przede wszystkim drużynowy
> - wyłącznie drużynowy
> to będziesz już wiedział o co mi chodzi ?
>
> Pozdrawiam
> Czesław
> "także drużynowy"

Na zbiórce mojej drużyny dzisiaj mam zaplanowane ostre
"współzawodniczenie" między zastępami. Podrzucę im Twoją zagadkę, zobaczę,
jakie będą efekty...

Poważnie: Nie. Nie będę wiedział o co Ci chodzi. Mogę się domyślać
intencji.

Ale ja się domyślam, czy Ty myślisz to, co ja myślę. A Ty się z kolei
musisz domyślić, czy ja myślę o tym, o czym Ty myślisz. Od myślenia nam
obu rozumy się zagrzeją i średnia temperatura w Polsce pójdzie w górę.
Lodowce w Arktyce stopnieją...

Bądź łaskaw, podrzuć jakiś przykład albo kilka.

Zwłaszcza przykłady negatywne na opcję "przede wszystkim" lub "wyłącznie",
bo domniemuję, że te opcje są dla Ciebie czymś złym.

Czekam z nadzieją.

Darek Br...