[Czuwaj] podobnie bylo z PTTK

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 17 Lis 2006, 14:18:33 CET

Użytkownik HKT Akinakes <hkt97fo w wp.pl> napisał:
>***********************************************************************
>
>Podobnie PTTK miało kiedyś struktury powiatowe - oddziały PTTK
>grupujące koła i kluby najczęściej z powiatu, ale czasami np z dużego
>zakladu pracy o kilku tysiącach pracowników. Były też Zarządy
>Wojewódzkie i Zarząd Główny. Obecnie został Zarząd Główny i
>oddziały, które mają osobowość prawną. zarządy Wojewódzkie
>zlikwidowano.
>Oddziały prowadzą osoby zatrudnione lub pracujące społecznie.
>oddziały zarządzają majątkiem - np schroniskiem PTTK, albo stanicą
> [...]

Na czym miałaby polegac ta koordynacja działań ?
Jakieś imprezy wojewódzkie ?
Wydaje mi się to nieproporcjonalnie małym zadaniem w stosunku
do kosztów utrzymania zarządu wojewódzkiego.
Podobnie w ZHP.
Czy ktoś widział jakieś srodki finansowe zdobyte przez chorągiew ?
Czy innymi słowy chorągiew jest w stanie na siebie "zarobić"
zdobywając przynajmniej tyle srodków dla ZHP ile wymaga utrzymanie
tej struktury ?
Andrzej.