[Czuwaj] konkurs, było: myślenie...

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Nie, 19 Lis 2006, 12:00:22 CET

Ja sam, tzn. Darek Brzuska, napisałem:
> Ale to już "zupełnie inna historia, o której opowiemy kiedy indziej"
>
> BTW. Konkurs z nagrodą (Tymbark multiwitamina, 2 litry), dla wszystkich
> Czuwajowiczów.
> Skąd jest wzięty cytat powyżej? Kto pierwszy ten lepszy.

Na co otrzymałem pierwszą odpowiedź:

> A może to końcówka "NeverEnding Story"?
> Pozdrawiam
> Anka Miszczak
> Hufiec Szczecin

Tak, tak, TAK, brawo!!!

Niekoniecznie końcówka, fragment ten występuje w książce "Niekończąca się
historia" Michaela Ende kilkanaście razy.
Gratulacje, nektar Tymbark czeka na okazję!!!

Natomiast Zbyszek M44 napisał był chwilę później:

> Albo raczej Tam i z powrotem?

Chodzi o Tolkiena? Za dobrze nie znam (uuu, co za wstyd, ale czytałem i
zbyt to do mnie nie przemawiało). Być może Zbyszku masz rację, jeżeli tak,
to nadprogramowy nektar Tymbark jako nagroda dodatkowa czeka także na
Ciebie.

Konkurs niniejszym uznaje się za rozstrzygnięty.

Czuwaj!

Komisja konkursowa:
Darek Brzuska
drużynowy
254 Warszawska Drużyna Harcerska "Matecznik" im. Janka Bytnara "Rudego"
Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz