[Czuwaj] konkurs, było: myślenie...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 19 Lis 2006, 12:05:00 CET

Darek Brzuska napisał(a):

> Chodzi o Tolkiena? Za dobrze nie znam (uuu, co za wstyd, ale czytałem
> i zbyt to do mnie nie przemawiało). Być może Zbyszku masz rację,
> jeżeli tak, to nadprogramowy nektar Tymbark jako nagroda dodatkowa
> czeka także na Ciebie.
Nie to żebym chciał mistrzowi tymbarku odmówić, ale hobbit to raczej:

"— A więc stare przepowiednie w pewnym sensie jednak się sprawdziły —
powiedział
Bilbo.

— Oczywiście! — rzekł Gandalf. – Dlaczegóż by się nie miały sprawdzić?
Chyba nie przestałeś wierzyć w proroctwa tylko dlatego, że sam
przyłożyłeś ręki do ich urzeczywistnienia? Nie myślisz przecież, że
wszystkie swoje przygody i cudowne ocalenia zawdzięczasz wyłącznie
szczęściu, które ci sprzyjało tylko przez wzgląd na twoją osobę! Bardzo
przyzwoity hobbit z ciebie, panie Baggins, i ogromnie cię lubię, ale
mimo wszystko jesteś tylko skromną, małą osóbką na bardzo wielkim świecie.

— Całe szczęście! — roześmiał się Bilbo podając mu puszkę z tytoniem."

:)