[Czuwaj] jeszcze raz hufiec Miastko - prośba

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 19 Lis 2006, 15:23:18 CET

Słuchajcie - chciałbym was prosić o gest solidarności...
Jakiś czas temu pisałem o hufcu Miastko, który nie czuje się zobowiązany
do przekazania 1%, który wpłynął na konto hufca Miastko dla ZHP Człuchów.
Już kilka razy podawano mi termin, w którym miałem mieć możliwość
odebrania tych pieniędzy:
koniec października, 15 listopada, do końca bieżącego miesiąca...
Jestem pewien, że ten ostatni termin też nie będzie dotrzymany i że
jest to zwykła gra na zwłokę, aby minął termin rozliczenia się z 1%...
Czy mógłym prosić was o wstawienie się za Człuchowem poprzez
wysłanie maili domagających się przekazania tych środków dla środowiska
dla którego były przeznaczone?
Moze fakt upublicznienia tej sprawy przyniesie jakiś efekt...
Dla chcących pomóc adresy mailowe:
  pawlako w gazeta.pl ; bogdanmierzejewski w wp.pl ; dercia w poczta.fm
jest też adres oficjalny: khzhpmiastko w wp.pl ale nie wiem, czy funkcjonuje,
bo nigdy nie dostałem z niego zadnej odpowiedzi.
Dziękuję !
pwd Andrzej Rolewicz
opiekun
1CzDH-ek