=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] jeszcze raz hufiec Miastko - pro=B6 ba ?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 19 Lis 2006, 20:50:23 CET

Użytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał:
>BTW. Czyje, personalnie, są adresy mailowe, które podałeś? Jakie funkcje
>pełnią ich właściciele?
>
>Darek Brzuska

dercia, czyli marta derra, pawlako, czyli michał pawlukiewicz
to zastępcy komendanta hufca (odpowiednio d/s programowych i org.)
bohdan mierzejewski to komendant gdańskiej chorągwi
- i tutaj trochę dłuższy komentarz -
jest to druh, któremu zgłosiłem rok temu, że Miastko przez dwa lata
nie przekazywało do Człuchowa 1-go procenta i który obiecał, że
w 2006 roku nie będę miał żadnego problemu z odbiorem wpłat.
Uwierzyłem... i wpłaciłem. 1-go czerwca zglosiłem (na piśmie), że nici
z odbioru tegorocznej kasy. Jeżeli ktoś mógłby mieć na obecną
komendantkę hufca jakiś wpływ - to myślę, że właśnie on.
Do samej komendantki hufca Miastko nie ma kontaktu mailowego.
ew. wg Łukasza
11,5	 I rzekł do nich: Któż z was, mając przyjaciela, pójdzie do
niego o północy i powie mu: Przyjacielu, pożycz mi trzy chleby,
11,6	 albowiem przyjaciel mój przybył do mnie, będąc w podróży,
a nie mam mu co podać.
11,7	 A tamten z mieszkania odpowie mu: Nie naprzykrzaj mi się,
drzwi już są zamknięte, dzieci moje są ze mną w łóżku, nie mogę wstać i dać ci.
11,8	 Powiadam wam, jeżeli nawet nie dlatego wstanie i da mu,
że jest jego przyjacielem, to dla natręctwa jego wstanie i da mu, ile
potrzebuje.
11,9	 A ja wam powiadam: Proście, a będzie wam dane; szukajcie,
a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

Andrzej.