[Czuwaj] jeszcze raz hufiec Miastko - prośba

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Nie, 19 Lis 2006, 23:57:26 CET

Dnia 19-11-2006, nie o godzinie 20:50 +0100, Andrzej Rolewicz
napisał(a):
> 11,9	 A ja wam powiadam: Proście, a będzie wam dane; szukajcie,
> a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

Wtedy nie było /dev/null...

Dla mnie to nie jest najlepsza droga - ta na którą wkraczsz. Bo jeśli
chcesz iść z kimś na wojnę to aby to szybko i bezboleśnie dla Ciebie
zakończyć musisz grać fair.

A wysyłanie komuś ileśtamset maili za pomocą "solidarnych" to nie jest
czysta zagrywka, zwłaszcza że nie wierzę że na samej górze nie znajdą
sie osoby które mogą wywrzeć o wiele skuteczniejszą presję i do których
powinieneś uderzyć bezpośrednio.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski