=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] jeszcze raz hufiec Miastko - pro=B6ba?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 20 Lis 2006, 07:21:02 CET

Użytkownik Daniel Dobrijałowski <orcus w ekoterm.net> napisał:

>Wtedy nie było /dev/null...
>
>Dla mnie to nie jest najlepsza droga - ta na którą wkraczsz. Bo jeśli
>chcesz iść z kimś na wojnę to aby to szybko i bezboleśnie dla Ciebie
>zakończyć musisz grać fair.

Szczerze mówiąc nie myślałem o wojnie, tylko o tym, aby być natrętnym przyjacielem...
"Powiadam wam, jeżeli nawet nie dlatego wstanie i da mu,
że jest jego przyjacielem, to dla natręctwa jego wstanie i da mu, ile
potrzebuje."

>A wysyłanie komuś ileśtamset maili za pomocą "solidarnych" to nie jest
>czysta zagrywka, zwłaszcza że nie wierzę że na samej górze nie znajdą
>sie osoby które mogą wywrzeć o wiele skuteczniejszą presję i do których
>powinieneś uderzyć bezpośrednio.

tylko kto ?
(nagroda - tymbark w człuchowie :)

Andrzej